לכל שאלה יש תשובה

ריכזנו עבורכם את השאלות השכיחות, יש לכם עדיין שאלות? אל תהססו ליצור עמנו קשר

המוצרים שלנו נאספים מהמאפיות עפ"י דרישתכם והם טריים טריים.

ניתן לבצע הזמנה מיוחדת של בורקסים , רוגלך , עוגות , לחמניות וכדומה לפחות יומיים מראש על מנת לאפשר לנו להתארגן ולדאוג שהמוצרים יהיו לשביעות רצונכם .

אנו נהייה עמכם בקשר טלפוני לתיאום עלויות ( ניתן להקטין עלות בהתאם לכמות ) אספקה , ולבירורים במידת הצורך.

מוצרי החלב טריים ואנו עושים כל מאמץ שתוקפם יהיה הארוך ביותר שניתן למצוא .

אנו נחייב את כרטיס האשראי פעם בחודש בהתאמה למוצרים שסופקו וזאת באמצעות כרטיס האשראי אשר נמצא במערכת . במקרה ואינכם רוצים להשאיר כרטיס אשראי ניתן למסור אותו בטלפון למוקד השירות .

לקוח מזדמן/חד פעמי יחויב עם קבלת השירות  .

המוצרים יתלו על ידית דלת ביתכם עד השעה 0600 בבוקר או בכול מקום אחר אשר תנחו אותנו לעשות כן .

מגוון המוצרים הבסיסי נשאר קבוע ואולם אנו נוסיף מוצרים חדשים עפ"י דרישה ובחגים אנו נוסיף מוצרים ייחודיים לחג.

אנו נהייה עמכם בקשר טלפוני לתיאום עלויות ( ניתן להקטין עלות בהתאם לכמות ) אספקה , ולבירורים במידת הצורך.

ניתן לעדכן הזמנות קבועות עד השעה 2100 בערב הקודם למשלוח .

ניתן להתנתק מהשירות בכל רגע וללא עלות .

אנו נבצע סיכום התחשבנות ונחייב באמצעות כרטיס האשראי הקיים במערכת .

מגוון מאפים טריים
בוקר טוב מתחיל עם לחמי זריחת החלה

חסר לכם פריט בהזמנה? קרתה טעות לא אופיינית? שירות הלקוחות שלנו כאן עבורכם בכל שעה! צרו קשר עכשיו  – אנו כאן לענות לכם על כל שאלה